Kunstgræsbanen er åben!

15. april 2022 kl. 12:10
Det er mere end fire år siden, at TMG Fodbold tog initiativ til at etablere en kunstgræsbane i Mårslet. Efter lang tids hårdt arbejde er banen nu klar til at åbne og Bertil fra vores U8 årgang fik lov til at være første spiller på banen! At dømme på hans begejstring, får vi mange glade spillere på banen😊
Tak til alle jer der har støttet banen økonomisk! Tak til borgere i Mårslet, spillere i klubben, forældre, bedsteforældre og andre som har givet et bidrag. Tak til erhvervslivet for at tegne sponsorater, og tak til fonde, netværk og foreninger for at se vores vej. Banen har ikke været mulig uden jeres bidrag!
Tak til Aarhus kommune, Sport & Fritid hvor Rikke og Jakob har givet uvurderlig sparring. Tak til DanJord for at være den partner man har brug for, når man bygger noget for første gang. Og tak til elever og lærere på Mårslet Skole som har levet med byggerod og byggehegn i mange måneder!
Det har været en intensiv proces at komme i mål! Tak til Camilla Schrøder, Lise Holler og Jesper Holler for at agere marketing og hjælpe med fondsansøgninger mv. og tak til Kasper Langberg for at holde styr på regningerne!
Og så en kæmpe tak til Jan Baungaard og Niels Ole Christensen som har ydet en fuldstændig vanvittig indsats over så lang tid. I er vores helte og et bevis på hvad frivillighed og foreningsdanmark kan når det er allerbedst! Det har været en fornøjelse at drible projektet i mål sammen med jer to!
Nu går vi i gang med at bruge banen – for det har vi ventet på😊
Senere holder vi en mere formel åbning af banen i samarbejde med SuperBrugsen Mårslet, som har købt navnet til banen: Super Brugsen Mårslet Arena. Det hører I mere om senere!