BMI Fodbold og TMG Fodbold laver samarbejde på drenge-ungdom!

11. december 2019 kl. 14:33

BMI Fodbold og TMG Fodbold laver samarbejde på drenge-ungdom!

For at styrke ungdomsarbejdet i begge klubber har vi besluttet, at der etableres et samarbejde fra U13 når holdene skal spille 11-mands fodbold. Vi har haft stor glæde af samarbejdet på årgang 2005 og 2004 og nu gøres samarbejdet formelt samtidigt med at årgang 2007 slås sammen. Når vi slår en årgang sammen får vi en stor trup til træning, vi udvider drengenes vennekreds, og vi får mulighed for at matche drengene bedre rent fodboldmæssigt. Vi er sikre på, at samarbejde er den rigtige løsning ift. at fastholde og udvikle drengene i ungdomsårene.

Samarbejdet betyder at drengene træner på skift i de to klubber. Kampene spilles på skift med en sæson af gangen. Kamptøjet er blå trøjer, sorte shorts og sorte strømper.

Bestyrelserne i BMI Fodbold og TMG Fodbold